Πέμπτη 10 Απριλίου 2014

ΚΥΨΕΛΗ ΖΩΓΡΑΦΙΣΤΗ

Μετά τη χαρά που πήρα από την πρώτη μου ανάρτηση,είπα να δοκιμάσω και με μια ακόμα.
Επειδή όμως πρόσφατα άλλαξα υπολογιστή, δεν έχω διαθέσιμα όλα τα φωτογραφικά αρχεία μου.
Έτσι λοιπόν βρήκα μια φωτογραφία από τις ζωγραφισμένες κυψέλες που έχω και την οποία  είχα τραβήξει σχετικά πρόσφατα αργά το απόγευμα όταν έμπαιναν και οι τελευταίες εργάτριες στην κυψέλη ...για ύπνο.
(Αν και δεν ξέρω  τελικά αν κοιμούνται καθόλου οι μέλισσες ή δουλεύουν και το βράδυ στο σπίτι! )
Μου αρέσει λοιπόν να ζωγραφίζω τις κυψέλες μου ,πρώτα γιατί είναι πιο όμορφες και δεύτερον για να έχω λιγότερη παραπλάνηση  μεταξύ των μελισσών με τις γειτονικές κυψέλες.

Από σχέδια, ότι μου έρθει στο μυαλό και ανάλογα με τα διαθέσιμα χρώματα που έχω στην αποθήκη.
Υπάρχει ίσως και ένας τρίτος λόγος ...είναι λίγο αντικλεπτικό αυτό το ζωγράφισμα!
Ποιος σοβαρός κλέφτης θα κυκλοφορήσει με αυτές  τις κυψέλες και θα τον πιστέψουν ότι είναι δικές του, φαίνονται εύκολα από μακριά και θα πρέπει εκτός από τους κωδικούς να βάψει γρήγορα και ολόκληρη την κυψέλη για να την κάνει πάλι ....φυσιολογική.
Αν θέλει βέβαια , δεν τον σταματάνε κάτι τέτοια, αλλά φτου μακριά από εμάς λέω εγώ τώρα! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου